«Сёлета будзе смачна», к бабке не хадзи. Рекламная кампания для варенья «Сёлета» от Salmon Graphics

Salmon Graphics приготовил рекламную кампанию для варенья «Сёлета», сообщает marketing.by.

Прадукт

Варэнне «Сёлета»! Натуральнае варэнне, я кажу, папробуй.

Задача

Ну, якая там задача можа быть? Зрабиць так, каб купляли. Бо будуць думаць, шо эта нешта з химии зробленае, а гэта ж ня так! Во пра гэта и расказаць.

Идея

Идея следуюшчая, значыць…  Сапраўднае варэнне гатуюць тольки бабули, таму «Сёлета» и робяць па их рацэптах.

Реализация

Бачыли эныя рэкламы, дзе маладыя дзеуки варэнне робяць? Ну, гэта разве ёсць такое? Сядзяць такия цацы, нешта там каструльку эную штурхаюць туды-сюды, усмяхаюцца шчэ. Эна ўсё хлусня. Сапраўднае варэнне робяць бабули, а не актрысы нейкия. Во так мы и зрабили.

Узяли мы эныя усе прыблуды – камеры, кумулятары – ды паехали па вёсках. Пагаварыли з прыятными жэншчынами, зняли, як яны варэнне гатуюць – и усе! Во вам уся вашая рэклама!

Хто эта сделал?

Рекламодатель: ОАО "Слуцкий сахарорафинадный комбинат"

Рекламное агентство: Salmon Graphics
Creative Director: Влад Савельев
PowerPoint Director: Андрей Макаёнок
Copywriters: Анастасия Никонович, Тимофей Григорович
Art Director: Ирина Зеленко

MediaCube Production
Director: Настя Коркия
DOP: Руслан Федотов

Radio
Баушина Елена
Идельчик Александр