Як рэкламная гульня дапамагла паказаць, што «Бела-Кола» — гэта аўтэнтычны беларускі брэнд

МЗБН i hn-project зрабілі першы Бела-Чэллендж - рэкламную гульню, якая б не толькі спрыяла павелiчэнню продажаў, але і сфармавала імідж напояў ад МЗБН як сучаснага нацыянальнага брэнда, пишет marketing.by.

Прадукт:

Бела-Кола (флагманскi прадукт), Расiнка, Фан-Фан, Махiта.

Задачы:

стварыць btl-актывацыю (рэкламную гульню), якая будзе:

- спрыяць павелiчэнню продажаў;

- фармаваць імідж дадзеных напояў, як сучаснага нацыянальнага брэнда.

Ідэя:

паказаць, што Бела-Кола, Расінка, Фан-Фан і Махiта – гэта аўтэнтычныя беларускія брэнды, якія падтрымліваюць актуальныя каштоўнасці сучаснай моладзі.

Рашэнне:

правесці не проста рэкламную гульню, а сапраўдны чэллендж:

БЕЛА-ЧЭЛЛЕНДЖ. ЗБЯРЫ СВОЙ БЕЛА-ПРЫЗ!

Механіка рэкламнай гульні:

    Купі адзін з чатырох гульнявых прадуктаў.
    Знайдзі гульнявую літару і код пад вечкамі.
    Збяры з літар слова «БЕЛА».
    Зарэгіструй камбінацыю на сайце гульні.

Вынікі:

    Кліент павялічыў продажы прадукту ў розных літражах за перыяд правядзення гульні на 34%.
    Агульная колькасць удзельнікаў, якія зарэгістравалі слова «Бела», — 29 879 чалавек.
    Самы актыўны ўдзельнік зарэгістраваў 150 камбінацый і назбіраў 600 вечак гульнявых прадуктаў.
    Больш за 147 000 наведвальнікаў сайта за гульнявы перыяд.

Удзельнiкi самастойна стварылi таварыства па абмену вечкамi з лiтарамi.
Над праектам працавалі:

Заказчык:

ЗАТ «МЗБН»

Намеснік дырэктара па маркетынгу Юрый Ракавец

Спецыяліст па маркетынгу Кацярына Караім

Агенцтва:

hn-project