Вы здесь

«Родныя мясціны». Кампанія Fabula Branding распрацавала гандлёвую марку каўбасных вырабаў для Дзяржынскага мясакамбіната

Fabula Branding стварыла нэйм, слоган, лагатып і дызайн упаковак для новай гандлёвай маркі каўбасных вырабаў для ЗАТ «Дзяржынскі мясакамбінат».

Вывад навінкі на насычаны рынак каўбасных вырабаў патрабаваў правільнага пазіцыянавання, а таксама стварэння моцных атрыбутаў брэнда, якія б прыцягвалі ўвагу да гандлёвай маркі і ўдала вылучалі яе сярод канкурэнтаў.

Маркетинг, Дзержинский мясокомбинат, колбасные и мясные изделия, мясные полуфабрикаты, мясные продукты

Абраная канцэпцыя пазіцыянавання — сучасны беларускі прадукт, традыцыйны па сутнасці, але перадавы ў дачыненні да вытворчасці — падкрэслівае перавагі тавару.

Нэйм «Родныя мясціны» распавядае пра беларускае паходжанне маркі (важны матыватар для многіх пакупнікоў), а таксама стварае моцную эмацыйную сувязь паміж брэндам і пакупніком. Падтрымлівае ідэю і слоган «Мапа каўбасных смакаў».

Маркетинг, Дзержинский мясокомбинат, колбасные и мясные изделия, мясные полуфабрикаты, мясные продукты

Акцэнтным элементам дызайну з'яўляецца буйны лагатып на круглай плашцы. Чыстая геаметрычная форма, цэнтраванае размяшчэнне і свежы зялёны колер дадаюць выразнасці ўпакоўцы і дапамагаюць вылучыць гандлёвую марку на паліцы. Дасягненню гэтай мэты спрыяе таксама арыгінальнае для катэгорыі выкарыстанне маляўнічых фота беларускіх пейзажаў і падзел этыкеткі на кантрасныя блокі.

Відавая адстройка ажыццяўляецца на аснове фотаілюстрацый і значка інфаграфікі з  выявай жывёлы, адпаведнай сыравіне.

У межах распрацоўкі асноўнай гандлёвай маркі перад намі стаяла задача па стварэнні суббрэнда для лінейкі дзіцячай прадукцыі. Рашэннем сталі «Родныя мясцінкі». Марка пераймае асноўныя прынцыпы пазіцыянавання і структуру дызайну мацярынскага брэнда: выразны лагатып, падзяленне этыкеткі на кантрасныя блокі. Але колеры сталі больш яркімі, іх спалучэнне — мякчэйшым, а вербальная камунікацыя — больш ласкавай. Так, акрамя нэйма, памяншальна-ласкальны суфікс з'яўляецца і ў радку з апісаннем віду прадукту: сасісачкі, каўбаска «Родныя мясцінкі». Акрамя гэтага, замест фотавыяў рэальных пейзажаў выкарыстаны маляўнічыя аўтарскія ілюстрацыі. Пералічаныя асаблівасці падкрэсліваюць дзіцячы характар лінейкі і ствараюць неабходны для катэгорыі вясёлы настрой.  

Маркетинг, Дзержинский мясокомбинат, колбасные и мясные изделия, мясные полуфабрикаты, мясные продукты

Маркетинг, Дзержинский мясокомбинат, колбасные и мясные изделия, мясные полуфабрикаты, мясные продукты

Маркетинг, Дзержинский мясокомбинат, колбасные и мясные изделия, мясные полуфабрикаты, мясные продукты

Маркетинг, Дзержинский мясокомбинат, колбасные и мясные изделия, мясные полуфабрикаты, мясные продукты

Маркетинг, Дзержинский мясокомбинат, колбасные и мясные изделия, мясные полуфабрикаты, мясные продукты

Маркетинг, Дзержинский мясокомбинат, колбасные и мясные изделия, мясные полуфабрикаты, мясные продукты

Маркетинг, Дзержинский мясокомбинат, колбасные и мясные изделия, мясные полуфабрикаты, мясные продукты

Маркетинг, Дзержинский мясокомбинат, колбасные и мясные изделия, мясные полуфабрикаты, мясные продукты

Маркетинг, Дзержинский мясокомбинат, колбасные и мясные изделия, мясные полуфабрикаты, мясные продукты

Маркетинг, Дзержинский мясокомбинат, колбасные и мясные изделия, мясные полуфабрикаты, мясные продукты

Источник: Marketing.by

Новости по теме:
О том, вредно или полезно мясо для организма человека, ведутся постоянные споры. Вегетарианцы и приверженцы сочных...
В ноябре из обновлений и появлений новинок были зафиксированы такие торговые марки, как Barista, «Новае мястэчка», «...
Гомельский мясокомбинат начал продавать подарочные сертификаты на свою продукцию. Сертификаты выпускаются только...
PRODUKT.BY
220005, г. Минск, ул. Платонова, 22-704
+375 (17) 33-16-555
+375 (17) 33-16-777
+375 (29) 755-95-50
+375 (29) 33 55 100
produkt.by@tut.by